OK HOLDING mení vizuálnu tvár
Po niekoľkomesačných intenzívnych prípravách si Vám dnes dovoľujeme predstaviť novú vizuálnu identitu zoskupenia OK HOLDING i všetkých jeho členských firiem.
Tvorcovia nového vizuálu stáli pred neľahkou úlohou: žiadny decentný facelift, ale celkom nanovo definovať logo ako samotného OK HOLDING, tak i jeho členských firiem. A to tak, aby zodpovedalo dnešnej vizuálnej komunikácii, podporovalo silu a jedinečnosť zoskupenia, prepájalo a zjednocovalo všetky členské firmy.
Autorom vizuálnej identity OK HOLDING je Tobiáš Grolich a TWENTYFOURSEVEN Promotions (viac o genéze log sa dozviete v OK HOLDING BULLETINU 3/2022, ktorý práve dnes vychádza).
Nová podoba loga i vizuálneho štýlu presne spĺňa naše požiadavky. Vďaka jednotnému grafickému symbolu, vychádzajúceho z písmena "O", zobrazujú jednotlivé logá prepojenosť a synergiu celého zoskupenia, čo navyše podčiarkuje identické farebné poňatie, ktorého základnou farbou je British racing green, a citlivá voľba písma, doplňujúca grafický symbol.
Veríme, že sa Vám nová vizuálna podoba bude páčiť!
